. p r o t e i n b o l a g e t .

 
Hej på er ! 
Hoppas allt är bra. Jag fick tidigare idag ett meddelande att den gula tröjan jag beställde från missguided var slut så den kommer inte komma hem till mig. Tråkigt men är mest taggad på jackan så överlever nog! 
 
Något annat som hittade sin väg hem till mig är mina Nutramino protein bars. Älskar dessa och äter de alltid efter träningen med Anna (min PT). De är både goda och gör gott då de ändå har 21g protein i sig så lite återhämtning känns det som de har. Köpte en låda med 12st i. Får se hur länge de räcker, haha. 
 
Annars då? Livet rullar på. Jag har så himla svårt att greppa att examen inte är mer än några månader bort. Känns jätte häftigt men även läskigt! Sen är man fri och kan egentligen göra vad man vill. Vuxen på riktigt och allt det där... jises! 
 
Anyway, det är då och nu är nu. Nu vid 19.30 ska jag träffa Linn för lite BK käk. Ska bli så kul! Sist vi sågs var inför en sittning på skolan som inte var lika rolig, haha. 
 
Blir tyvärr en tidig kväll för mig idag då jag börjar 06.45 imorgon. Lite tråkigt men så är det ibland! Igår var däremot roligare då jag och M åkte till Göteborg för lite julklappshandling och god mat. Fler såna kvällar, tack ♥
 
Nu måste jag snart börja röra på mig men ta hand om er och ha en toppen kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0