- . S A V E . T H E . D A T E . -

 
 Hejhej!
Fy va trött jag är. De senaste tre dagarna har jag jobbat på Knalleland med deras näthandel. Ett riktigt roligt jobb men jag märker att det sliter på mig. Speciellt eftersom jag börjar 05.00 på morgonen. Att gå och lägga sig runt 21.00 känns så himla underligt men är verkligen ett krav om jag ska orka gå upp 04.00...
 
Känns dock himla roligt att jobba igen faktiskt även om jag saknar vår butik så himla mycket!
Idag är det en bra dag för övrigt. Det har varit lite små kaos på jobbet men jag fick veta att jag kom in på de kurser jag valt i höst och jag fick även mina "save the date" kort inför mitt 25års firande!! Åh är så taggad och blev så nöjd med mina kort jag beställde. De känns så himla jag och nu ska de bara skickas ut och sen börjar nedräkningen :D
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Äta god mat och kolla på film. Känns så himla skönt att kunna njuta av kvällen igen. Faktiskt kunna gå och lägga mig när jag vill känns som en himla lyx! 
 
På lördag blir det en roadtrip ner till skåne med Jennie och hämta mitt nya soffbord. Åh ska bli så kul att äntligen få ha ett fint soffbord och bäst av allt: INTE IKEA ! Vad resten av veckan bjuder på mer vet jag inte men jag känner mig (för det mesta) himla glad och aa nöjd med livet så det känns helt okej att inte veta heller :)
 
ha det bäst nu, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0