A l l . M i s t a k e s . T a s t e . S w e e t . I n . T h e . E n d

 
 
Hej!
Nu är jag hemma efter ett par välbehövliga dagar hos vänner och familj. Det finns inget bättre egentligen än att umgås med människor som känner en utan och innan. Som kan stoppa tankar och oro och se på en på ett sätt man själv önskar man kunde. Bara att träffas gör allt så himla mycket bättre! 
 
Dagarna har bestått av att äta, sola och fira. Himla skönt att få ett avbrott från oro och stress från jobb och framtid. 
Något annat roligt som jag ser rätt mycket fram emot är mitt 25års firande. Gjorde idag en beställning och så fort den kommer ska jag visa er planerna inför födelsedagen ;) 
Imorgon är det möte med jobbet och där vi ska få mer information om planer och hur situationen ser ut. Känns skönt att få träffa alla igen. Saknar att ha min plats att gå till och vara produktiv och ha roligt med vänner samtidigt som man får träffa massa roliga kunder. Ser några av våra stammisar i andra citybutiker nu och det känns lite sorgligt att inte se dem i vår även om det är rätt självklart varför de inte är där.  
 
Själv känner jag mig helt slut i kroppen efter den senaste tiden. Något jag däremot är lite glad över är att jag äntligen är frisk från min förkylning så jag kan börja träna igen. Vart ett långt uppehåll nu efter olyckan och en förkylning på två veckor. Men jag ger mig inte, träningen ska jag verkligen fortsätta med! 
 
Något annat som jag tänkt mycket på det senaste är just tiden. Hur olika vi upplever den. Jag har en tendens att alltid leva i framtiden och se mer tiden tills dess som tråkig och onödig istället för att försöka leva i nuet. Andra jag känner och har träffat lever mer i nuet och bryr sig inte ett dugg om tiden eller framtiden. Medan man också ibland fastnar i det förflutna och hellre skulle vilja åka tillbaka i tiden. 
Just nu skulle jag aldrig ALDRIG vilja åka tillbaka. Inte för några pengar i världen. Jag ser nu hur långt jag har kommit och hur stark jag har blivit och det skulle jag inte vilja förlora.
För mig finns bara framåt nu. Med risk för att leva för mycket i framtiden så finns det för mycket jag ser fram emot nu som också gör att det lockar att tiden rör sig framåt. Jag har resor, examen, flyttar, kattköp, födelsedag och bröllop att se fram emot. Men tills dess vet jag att livet har en del att erbjuda, de senaste tre månaderna har inte precis varit tråkiga om man säger så hehe. 
 
Nu däremot väntar sängen. Puss på er♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0