E s s e n c e . N r 5°

 
Det känns som det var länge sen det var en sånhär tråkig dag. Grå och trist men jag tycker faktiskt det är riktigt skönt. Har varit väldigt hektiskt det senaste, så det känns skönt med en lugn dag där man kan samla energi och ta igen sig. Just nu har jag fått dille på att kolla om Game of Thrones. Är inne på säsong 2 nu. Från början tänkte jag bara kolla om första säsongen men man hamnar lätt i ett beroende, haha. 
 
Jag ska även fortsätta med förberedelserna inför flytten. Ska köpa en magasinkärra och flyttvagn, känns som väldigt smidiga saker att ha nu när jag ändå ska göra större delen av flytten själv. Vet att jag tjatar om det men jag längtar verkligen tills jag får flytta. Fick mejl igår att min nya soffa håller på och "packas". Lycka!
När jag och Jossan hängde i Göteborg senaste hittade jag massa fint på H&M Home som jag vill köpa, däremot känns det onödigt och tråkigt att ta in det i den här lägenheten när jag ändå ska flytta. Kommer kännas så skönt att få inreda en helt ny lägenhet med massa nytt och fint.
Ska även till några secondhand butiker i veckan och lämna gamla saker jag inte längre vill ha, känns skönt att de får en andra chans hos någon annan...
 
Några av er tycker kanske att det är konstigt att jag börjar så tidigt med att flyttpacka osv. En stor anledning till det är att jag verkligen vill flytta och genom att få börja förbereda så känns det som fler steg närmare den verkliga flytten och en annan anledning är även att vi nu gått upp och börjat jobba våra riktiga tider igen (fast i andra butiker) vilket gör att jag knappt kommer ha någon tid att packa, städa och flytta sen. Bättre att vara förberedd :)
 
Hoppas er dag blir toppen, puss på er♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0