j e a n s . j e a n s . b l u e . d r e a m s .

 
// Här kommer ett tidsinställt inlägg. //
Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott!
Jag ska om inget gått fel jobba just nu. Kör ett 06.45-15.20 pass eller egentligen har jag kompetensutveckling så jobbar inte direkt.. 
 
Igår var i alla fall en jätte bra dag. Träffade Jossan i Göteborg vid 12-tiden och så tog vi några varv runt stan och kikade i affärer. Jag hittade jeans och mascara. Håroljan och schampoo får jag ta här i Borås hos någon frisör för jag hittade inte direkt det jag ville ha. 
Är i alla fall jätte nöjd med jeansen, däremot var det svårare än jag trott att hitta ett par jag skulle tycka om. Var väldigt mycket skinny jeans eller jeans med massa konstiga detaljer på sig. Hittade till sist ett par hos DrDenim som jag tror jag kommer leva lite i nu, haha. Vart även inköp av favorit mascaran trots att den är så sjukt dyr (285kr) men den gör verkligen under med fransarna. 
Rekommenderar den om ni vill ha en toppen mascara som separerar och förlänger fransarna men är villig att betala lite mer. Den kommer från Benefit och säljs på Sephora :)
 
Idag vart det även klart att det blir lite pinchos-mys med Åke och Therése nästa vecka, ska bli kul och sitta ner och äta gott och bara låta samtalen flöda. Ska även hänga med bästa Julia och förhoppningsvis planera lite 25-års firande. Så glad att alla som blivit bjudna verkar komma och är lika pepp som jag, längtar!! 
 
Idag blev det även en del prat om det kommande bröllopet och det ska bli så kul! Är mycket att planera men jag vet att när dagen kommer så kommer det bli en så himla fin dag och jag är så glad att jag får vara del av det, maid of honor 2018, wihooo!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0