m o v i n g . p a r t . I

 
Hej!
Blir ett snabbt inlägg ikväll då jag måste sova snart eftersom jag börjar tidigt imorgon. Men ville ändå kika in och uppdatera er lite. Idag har jag däremot varit ledig och fixat lite ärrenden. Bland annat: SKRIVIT PÅ MITT HYRESKONTRAKT! Är så glad att det äntligen är klart. Nu när lägenheten är klar så blir nästa steg att få min katt jag väntat på i år. Åh är så pepp på livet just nu :) 
Något mer jag gjorde var att jag bokade en tid hos frisören för att göra en (förhoppningsvis) snygg förändring
 
Imorgon blir det som sagt jobb och efter det måste jag packa min väska för på fredag åker jag till Stockholm!! Ska bli så kul och hälsa på min storstads pingla och fira men även komma bort. Det händer mycket nu med jobb, flytt, privatliv så ett litet avbrott ska bli nice. 
Nu däremot ska jag äta lite mat och sen sova, puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0