N e v e r . G i v e . U p . P a r t . I I .

 
Godmorgon!
Hoppas alla ni har sovit gott och har massa roligt planerat för den här torsdagen. Jag sitter just nu och håller på och fixa håret och sminkar mig lite. Ska snart åka in till Göteborg och träffa Jossan, hoppas på mycket fint i butikerna idag :)
 
Något jag definitivt måste köpa idag är schampoo, mascara och hårolja. Tråkiga men nödvändiga saker...
Jag har föresten glömt att visa er att Amarillo äntligen har blommat. Känner mig nästan som en stolt mamma som ser hur han började växa till sig och sen slog ut med två vackra vita blommor #CrazyPlantLady. Önska han alltid kunde blomma men får vara tacksam för att han ens gör det :) 
 
Nu måste jag sluta skriva för jag har för tredje gången petat mig i ögat med mascaraborsten i försök att skriva och sminka mig samtidigt, haha. 
 
Ha en toppen dag hörrni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0