N E W . I N . P A R T . I I .

 
Hej!
Gu va komiskt att min gröna bikini dök upp dagen efter jag skrev om min gula. Den gröna var också himla fin men den gula är fortfarande en favorit men nu är jag redo för Rhodos. Har egentligen massor av bikinis men jag älskar att ha nya snygga. Det lyfter liksom allt :) Även denna är alltså från Wish och jag tror den kostade runt 40 kr den också. Så himla värt! 
 
Imorgon har jag dyrare köp planerat. Jag ska nämligen till Göteborg och träffa Jossan. Blir troligen kik i affärerna speciellt eftersom jag vill hitta de perfekta jeansen. Har inte svårt för att hitta jeans som passar utan mer problem med att hitta rätt färg och modell. Hoppas verkligen jag hittar några imorgon, är ju ändå höst snart :( 
 
Blir nog en hel del prat om bröllop också, Jossan och hennes fästman har äntligen bestämt datum och jag är så pepp! Nästa år smäller det :D 
 
Ikväll blir det lugnt. Börjar se ett mönster där jag alltid tar det lugnt efter jag jobbat 05.00. Idag hade jag dock sovmorgon och började 06.00, haha. Jobbade även mitt "sista" pass i näthandeln idag, har inga fler pass schemalagt och det känns faktiskt rätt skönt. Blir säkert några pass då och då men trivs bättre när jag börjar senare. 
 
Nu ska jag försöka tyda vad det är min mage är sugen på och sen ska jag faktiskt börja små flyttpacka igen. Tog en liten paus i mitt packande innan då det inte var säkert att jag skulle flytta men nu kan jag med säkerhet börja igen, längtar tills jag får flytta!! :) 
 
Hoppas er kväll blir toppen, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0