N E W . I N .

 
Hej!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och fixat mig hos frisören. Håller på och kokar upp lite pasta som jag ska slänga i mig innan jag ska iväg och träna. Tänkte skriva en liten recension om mitt besök hos frisören senare, antingen ikväll eller imorgon så kika gärna in då :) 
 
Något annat roligt som hänt är att jag äntligen fått min efterlängtade bikini från Wish. Har beställt saker därfrån flera gånger men inte bikini. Jag beställde tre stycken och fick min blå för några veckor sedan och den gula igår. Den blå var fin men den gula är dröm!! Tror jag betalade typ 43kr för den, så himla värt! Nu ska bara min gröna komma så är jag redo för Rhodos
 
Passade på och fota bikinin på mitt nya soffbord, är så kär i det och kan inte vänta på att få använda det i min nya lägenhet. Påtal om lägenhet, som det ser ut nu så får jag förhoppningsvis flytta in tidigare. Håller alla tummar jag har för att det ska gå. 
 
Kan ju säga det också att jag verkligen rekommenderar Wish. Mest för att det går att betala med klarna men även för att de har mycket fint till billiga priser. Jag har köpt rätt mycket småsaker typ som smycken och solglasögon men vet andra som handlat större saker och är nöjda. Bäst är det att ha appen men går att beställa från datorn också. Nu ska jag däremot byta om och möta Therése för ett efterlängtat träningspass. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg😍😍😍

2017-07-25 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0