N e w . P l a c e s . T o . G o .

 
Sååå då var nästa resa bokad! Känner mig som en resgalning eller något men det finns verkligen inget bättre än att ha en resa bokad. Denna gång blev det att boka en snabb resa upp till Stockholm i augusti. Åker ju dit nästa vecka men nu blir det med nytt sällskap. Åh kommer bli så himla roligt!! Längtar även till nästa vecka, ska bli så kul att komma iväg :)
 
Idag har jag och Jennie spenderat hela dagen i Malmö. Vi hämtade först mitt nya soffbord i Sjöbo och sen stack vi till Emporia och shoppade. Åh va jag önska det låg närmare, hittar alltid massa fint där. Idag fick jag med mig ett par byxor och en klänning från H&M. Sjukt snygga och jag är så nöjd. Ska försöka ta bild på kläderna när jag har på mig dem. Mitt nya soffbord är så himla fint också, Stort och med fina marmor detaljer. Ska visa bättre bild när jag inrett klart vilket jag hoppas blir i början på augusti. Längtar som en galning. Åh va mycket jag längtar till egentligen men det är bra, då har man mycket att se fram emot!
 
Imorgon ska jag börja träna igen. Det vart ett långt uppehåll efter skadan + förkylningar på det men nu är det dags! Kommer säkert ångra mig imorgon när jag ligger med världens träningsvärk menmen. 
 
Nu ska jag se klart på ett avsnitt av sex and the city och sen ska jag sova. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0