r a i n y . d a y .

 
Hejhej!
Känner mig himla duktig som startade dagen med att träna. Jag tog det väldigt lugnt faktiskt för jag kände fortfarande att det gjorde lite ont i mitt ben och att pressa mig själv kändes sjukt dumt. Hade sällskap av Therése idag vilket var så roligt, blir defintivt fler gånger :)
 
Resten av dagen har mer eller mindre spenderats i lägenheten. Jag håller på och städar upp och fixar en massa och eftersom vädret ändå kändes regnigt och trist så passade jag på nu. Imorgon är jag ledig från jobb, känns lite skönt eftersom jag börjar 05.00 på tisdag. Imorgon ska jag istället hem och fika hos Julia. Ska bli super mysigt och känns som en toppen start på veckan! Blir en rätt kort vecka för mig, jobbar tisdag, torsdag och sen på fredag åker jag till Stockholm, yaay! 
 
Påtal om något helt annat. Här är kläderna jag köpte på H&M igår. Byxorna är ljusare i verkligheten och är så snygga. Känns dock som säsongsbyxor, typ såna man kan ha när det är modernt men som man sen undrar vad man tänkte när man gräver fram dem i garderoben igen om några år, haha. 
Klänningen är också himla fin, kommer ha ett bälte i midjan och den kommer vara perfekt när jag ska till Rhodos :) Om det är något som gör mig glad så är det verkligen shopping. Hoppas på mycket utav det i huvudstaden till helgen ^^
 
Nu ska jag käka lite mat och fortsätta fixa, puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0