W h e n . I t . A l l . C o m e s . F a l l i n g . D o w n .

 
Hej!
Det känns som den här sommaren är allt annat än lugn. Först påkörning och nu har min butik brunnit ner. Kan inte beskriva hur overkligt det är att skriva. Vi har haft möte idag om framtiden och vad som händer och framförallt vad som hänt. Ni som inte vet vad jag pratar om kan läsa om allt på bt.se. Kommer inte kommentera det mer här. 
 
Även om det självklart har varit en stor oro och stress allting efter branden så mår jag faktiskt väldigt bra. Känns fel att känna så men samtidigt så känns det så himla bra att jag gör det, Ä N T L I G E N ! 
Det känns lite som att det just nu inte finns någonting jag inte klarar av. Åh så skönt. Jag hoppas att alla ni mår bra och att sommaren är toppen♥ Imorgon åker jag hem till Pernilla för några avkopplande dagar och det har jag längtat till så mycket. Ska även få träffa Linn vilket också känns så himla härligt. Finaste vännerna! 
 
Det jag sysselsätter mig mest nu förtiden är att packa ihop min lägenhet och sälja möbler. Just nu lever jag utan soffa vilket jag hatar. Helt sjukt va man kan sakna en möbel. Men det är en månad kvar sen har jag en helt ny snygg soffa :) 
 
Tycker det är roligt att packa men det är faktiskt rätt svårt också. Försöker tänka vilka saker som ska följa med, vilka som gjort sitt och får åka till tippen och vilka som får åka till Uddevalla för förvaring. Idag packade jag ner mina skor, bara det tog ett antal lådor... hehe. 
 
Nu ska jag fortsätta packa inför imorgon och sen ska jag sova. Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0