Påkörd...

 
 
Ja man kan väl säga att min torsdag har varit rätt spännande. Jag vart alltså påkörd påväg hem från jobbet. Känns helt overkligt att skriva detta och hade det inte varit för märkena, smärtan och blodet så hade jag nog trott att jag hade inbillat mig allting. Jag mår i alla fall bra under omständigheterna. Ingenting var brutet och som det ser ut nu så har jag inte fått någon hjärnskakning heller. Jag har ett skadat vänsterben, en öm vänsterarm, ett litet sår i huvudet och en del skrapsår. Jag hade alltså sjukt tur! Änglavakt på hög nivå. 
 
Världens finaste Lovisa kom och satt med mig på sjukhuset medans de kollade prover, gjorde röntgen och allt där emellan. Så himla tacksam över att ha en så fin vän
 
Jag kom hem runt 21.00 och då beställde jag och Lovisa Pizza och  satt sedan och snackade. Väldigt välbehövligt efter detta... 
Nu ska jag däremot sova, hade skola och jobb imorgon men får skippa båda då jag fortfarande är mörbultad och har ont. Hoppas er dag har varit bättre
 

Throw Me A Ladder (feat. J.Rice) - Stella Mwangi, Tom Roger Rogstad, John Rice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0