T i m e . T o . T r a v e l .

 
Hej!
Då var det dags att blogga igen. Kände att jag lämnade bloggen lite dramatiskt men har varit så mycket det senaste att jag inte har orkat att blogga. Men jag mår rätt bra nu i alla fall. Jag har jobbat sen en vecka tillbaka lite drygt och kan nu gå på mitt vänstra ben mer eller mindre utan problem. Vissa vinklar och att böja benet på vissa sätt gör fortfarande skriker-mig-sönder-ont men jag intalar mig att det blir bra snart. Sen är yrseln fortfarande ett problem men hoppas ävend en går över snart. Vart ju ändå en liten hjärnskakning.. 
 
 
Annars då?
Det senaste som hänt är väl att jag njuter till fullo av sommaren. Har umgåtts massor med vänner, jobbat en hel del och bokat massa resor! Känns så himla bra att ha saker att se fram emot!! 
 
Malmö
Stockholm
Halmstad
Hamburgö/Hamburgsund
Rhodos
Dubai
 
Dessa platser ska få besök av mig innan sommaren är slut (förutom Dubai) :)) Är mest pepp över min 25-års resa vilket går till DUBAI!! Asså är så galet taggad asså. Jag fyller ju i oktober men vi kommer åka i december istället så funderar på o boka in London när jag fyller, gaah va jag älskar att resa, L Y C K A
 
Har alltid velat åka till Dubai så ska bli riktigt kul o åka och se om det är så häftigt som jag alltid tyckt. Kommer ihåg när jag gick i 9:an och hade skrivit om Burj Al Arab och efter det verkligen snöade in mig på Dubai. Kommer uppdatera flitigt om resan :)
 
Ikväll bokade jag biljetterna till Stockholm. Dit åker jag i slutet på juli så det är inte så långt kvar. Innan dess ska jag upp till Hamburgsund/ Hamburgö och mysa. Åh juli kommer bli en himla toppen månad tror jag♥
 
Kom på först nu att det är midsommar. Hoppas ni har en bra midsommarafton. Själv har jag varit i Uddevalla och myst med föräldrarna. Slutade 23.10 igår och börjar 06.45 imorgon så fick bli en lugn midsommar för mig men det gör mig ingenting. 
Extra trevligt var det att komma hem och bli överraskad med ett helt nytt sovrum. Nystädat och med ny inredning, bästa föräldrarna man har!!♥
 
På söndag ska jag till Göteborg efter jobbet och träffa favoritjejerna för middag och bio, L Ä N G T A R !
Nä nu sötisar ska den här tjejen gå och lägga sig. Hoppas ni har det toppen, puss 
 
// Bild från härlig bio och Pinchos kväll med bästa Åke // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0