Uppdatering...

 
Hej, tänkte bara kika in här och skriva lite om hur jag mår just nu. Vet att det är många som undrar och är oroliga. Just nu har jag inte riktigt ork att vara jätte aktiv med att svara alla så tänkte försöka orka skriva här så ni ändå vet hur det ser ut. 
Gjorde som sagt röntgen igår och läkarna kom fram till att inget var brutet och jag hade inte fått några skador på rygg eller nacke. Vilket självklart var en lättnad. Idag upplever jag att smärtan är värre. Jag kan inte stödja mig eller gå på mitt vänstra ben, jag har ont i min vänstra arm och jag har en stor bula och ett sår i huvudet på högra sidan så sova har varit svårt. Hur jag än ligger gör det ont... 
Idag har jag även ont i nacke och käke så äta är inte heller så lätt. Jag känner dock att jag är himla tacksam för att det inte gick sämre och att jag faktiskt lever. 
Idag är jag hemma och försöker vila upp mig. Käkar lite värktabletter och så. Jag har även varit i kontakt med polisen som gjort en anmälan, pratat med jurister, sjukhuset och snart ska jag även ringa försäkringsbolaget.
Men innan dess ska jag försöka ta mig in i duschen och försöka skölja ur allt blod från håret... 
 
Jag kommer troligen inte orka blogga något mer idag eller på någon dag, får se lite hur jag mår.
Hoppas ni förstår och att er dag blir toppen♥

// Lever i min nya t-shirt jag fick från sjukhuset, hur snygg? // 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0