- . D a g s , a t t , f l y t t a . -

 
 
Hej!
idag är en grå dag både ute och mentalt. Jag känner att jag har lågt på energi och jag orkar egentligen ingenting. Ska snart till jobbet, det är kassaledarmöte och sen kör jag ett demopass. Hoppas att det ska hjälpa mig lite. 
Jag har börjat kolla lite på vad ni vill läsa mer om enligt undersökningen och det verkar som privatlivet och inredning är ämnen som uppskattas. Tänkte att detta skulle bli en kombination av båda. 
 
Det senaste har jag gått i flyttankar. Jag har tänkt väldigt mycket på det och känner att det är något som hade gjort mig gott. Samtidigt så blir det mycket jobb med en flytt och om bästis kommer ner till hösten så hamnar allt i nytt perspektiv. Vi får se lite hur jag gör. Känner att det är dags för en förändring, jag behöver det men kommer uppdatera mer sen när jag vet hur jag gör. 
Samtidigt skulle det vara kul att få inreda en ny lägenhet och bilderna är lite drömscenariot. 
Vill väldigt gärna ha ett marmorbord och älskar gulddetaljer! 
Vi får se hur det blir, nu måste jag åka till jobbet. Puss♥

// Bild 1: HÄR 
// Bild 2: HÄR
// Bild 3:  HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0