-.G e k å s . D o n k e n . H e j d å .-

 
Hej!
Nu har jag precis kommit hem från Gekås. Jennie och jag åkte vid 12-tiden och passade på att stanna och käka lite donken innan vi gav oss på shoppingen. Är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Handlade bara saker jag behövde så kom undan för mindre än 500kr
Vet att vissa kan tycka att det är lite onödigt att åka dit om man inte ska storhandla typ men för mig är det lite av en utflykt och resan dit är minst lika rolig som målet :)
 
Lite av det jag fick med mig hem var rakhyvlar (standard), brödrost, vristvikter, vattenflaska och smink. 
Planerna för kvällen är att käka gott, träna och kika lite förberedelser inför seminariet på fredag. 
 
Kommer även lägga ut min lilla undersökning av vilka saker ni vill läsa om i bloggen senare, alla får mer än gärna delta då det gör min blogg bättre med er hjälp♥
 
Nu håller jag däremot på och hungrar ihjäl så ska laga lite mat. Puss på er så länge !

Vibe - Frank Pierce, Famba, Emily Bonabon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0