-. L e t ' s , C o u n t , D o w n , F r o m , T e n . -

 
 
 
 
Godmorgon!
Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag nu är i skolan och försöker plugga inför det sista seminariet innan skolan är slut. Planerna förutom plugg är att jag och Jennie ska åka till Gekås. Är ni chockade eller? haha. Jag är där lite för ofta... Men planen med dagens besök är mer att kolla på nya träningskläder i butikerna utanför. Efter det ska jag troligen träffa Hedda för lite måndagsmys. 
 
Finns inget bättre än att få umgås med mina fina vänner just nu, det är verkligen ovärderligt♥
Något annat som också värmer mitt hjärta är att se att det är så många som läser min lilla blogg. Det är jätte kul! Jag skriver mest för min egen skull men att se att statistiken ökar och att ni är så många som kommer tillbaka varje dag gör mig så glad, ni är bäst! 
 
Tänkte snart göra en liten undersökning också för att se vad ni vill läsa om mer. Är mycket roligare om ni läsare får bestämma lite också och så får jag se vad ni gillar att läsa om mest :) 
 
Igårkväll satt jag inne på desenio.se och kollade på posters. Är så sugen på att köpa fler så jag får upp lite mer tavlor på väggarna. Det blir så mycket mer hemtrevligt då! Men de jag gillar mest är de svartvita, gör det rummet för dystert? Gillar även de färgglada men tror inte de passar in rent färgmässigt i min lägenhet, gaah va svårt! 
Detta tål att tänkas på... 
 
Ha det bäst♥
 
// Posters från desenio.se //

 
Go For Broke (feat. James Arthur) - Machine Gun Kelly, James Arthur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0