- . No one knows where I've been . -

 

Godmorgon!

Idag ska jag äntligen arbeta. Jag har verkligen saknat att arbeta, liksom göra något konkret. Tur att hela sommaren är full av jobb :) Idag kör jag 15.20-23.10, imorgon kör jag 16.00-20.00. Innan dess ska jag försöka njuta lite av solen. Kan bli helt knas när det är varmt ute, då vill jag hellre vara inne men resten av året när det är kallt så klagar jag på att det inte är fint väder, haha! Igår var det som sagt marknad. Jag och Linn gick en sväng och kollade, köpte glass såklart. Gu va jag älskar glass ♥

Sen körde jag ett träningspass på kvällen. Vet att jag tjatar om träningen men älskar verkligen att träna just nu. När man har en sånhär period så undrar man verkligen vad man tänkte när man inte ens kunde tänka sig att börja träna. Jag vet inte om det är önsketänkande men jag börjar tycka mig se lite resultat. Vikten har ökat i alla fall vilket typ är det bästa! 

Något som däremot är tråkigare är att jag inte tycker om min träningslista. Måste ha bra musik för att pressa mig själv mer. Vet inte vad som hände för jag tyckte om den innan, aja får bygga på den. 

Just nu sitter jag och stirrar mig blind på textsnitt. Ska göra en ny tatuering nu i Juni, för Platon... Det kommer vara den tatuering jag gjort som betyder mest och som jag måste få perfekt. Just nu lutar det mot att texten kommer vara skriven på engelska och i skrivstil men jag vill helst inte ha flera tatueringar på samma språk. Vi får se! 

Nu ska jag äta upp min frukost, vi hörs lite senare ♥


 

I Know What You Did Last Summer- Shawn Mendes, Camila Cabello 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0