- R H O D O S -


 
Hej!
Känner att jag kommit in i en bra vana att blogga nu. Känns väldigt roligt eftersom det ändå varit lite av ett intresse som vart bortprioriterat eftersom jobb och studier kom i vägen. Ska se om jag inte kan hålla igång det här nu :)
 
Igår bokades äntligen sommarens resa! Det blir pärlan Rhodos som får besök i augusti. Har varit där innan och tyckte det var riktigt nice så ska bli kul att åka tillbaka och spendera en vecka med att bara sola, bada, dricka goda drinkar och se vad nattlivet har att erbjuda. 
Drömde att vi åkte inatt. Första kvällen slutade det med att jag sov på en badring som såg ut som en donut i poolen och hade fått en ny stor tatuering! Det ska inte hända, haha. 
Är i alla fall jätte pepp på att åka. Ska bli så himla kul att komma bort och bara ha roligt. 
 
Insåg nu att jag har minst en rolig sak som händer varje månad nu. 
Juni- träffa favorittjejerna för en dag på Liseberg, fira student och examen
Juli- Träffa bästis
Augusti- Rhodos!!!
 
Sommaren kommer bli grym :D 
Idag blir det att fortsätta städa och fixa lite. Ikväll blir det träning med bästa Lizzie
Nu ska jag äta en sen frukost och ni får ha det bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0