- s a l v a t i o n -

 
Hej!
Detta är mitt första inlägg skrivet från min nya pärla, min alldeles egna lilla macbook air. Jag har i vanlig ordning valt att döpa denna tekniksak, precis som jag gör med all min teknik. Fråga mig inte varför men har typ alltid döpt saker. Jag gillar att ge teknik namn, så välkommen Kurt och även välkommen till familjen Boris (iphone 7). 
 
Just nu sitter jag och äter frukost och kollar på Bones. Älskar verkligen att jag kan använda mobilen till att kolla på min serie. Thank you Chromecast!! Känns himla smidigt att bara trycka på en knapp i mobilen istället för att koppla in datorn och hålla på med hdmi osv. 
Jag måste bara påtal om ingenting hylla det sjukt fina vädret vi har haft! Asså man glömmer ju varje år hur härligt det är att gå utanför dörren och inte frysa och att kunna ha bara ben och linne. Förstår inte varför jag inte alltid bor i ett varmt land egentligen... men inget är omöjligt ge mig ett år till så :) 
 
Idag ska jag göra vardagssaker, ärenden, handla, tvätta och städa. Jag och Jennie är sedan en vecka tillbaka klara med vårt arbete så helt plötsligt har man väldigt mycket fritid. Försöker passa på och njuta för i juni så ska jag jobba jobba jobba. Ä N T L I G E N ! Har verkligen saknat att bara jobba. Ser tiden tills dess lite som semester. Det är ett seminarium kvar sedan är det äntligen break från skola och till hösten läser jag äntligen det jag verkligen vill. Good times are coming. 
Dagarna med fint väder har spenderats med finaste människorna. Hade Emilia på besök torsdag-fredag. Blev god mat, lite mia, bio och massa skitsnack. Så himla härligt och efterlängtat♥
 
Nu måste jag däremot klä på mig, tiden bara försvinner. Ta hand om er, X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0