- strawberry . dreaming -

 
Godmorgon!
Känns lite fel att skriva det när klockan är elva men jag vaknade faktiskt för en halvtimme sen. Jag har börjat ställa in mobilen på "stör ej" när jag sover för att slippa bli störd av mejl, snaps och meddelanden. Vart helt förvånad när jag såg vad klockan var när jag vaknade. Har inte sovit såhär länge av mig själv på över två månader. Låter kanske inte så mycket men sömn har alltid varit något jag har lätt för och som jag behöver mycket av men det senaste har sömnen försvunnit och jag har haft svårt att sova som jag ska. Men nu verkar sömnen vara helt återställd.
Blir så glad!!
Idag ska jag se om det inte går att ta bort (fejk)naglarna. Kom på att det är röd dag men vissa affärer har öppet ändå. Sen ska jag äta jordgubbar i massor. Kommer ihåg när jag var liten och var allergisk. Var så himla avundsjuk på alla som inte var det. Att få en jordgubbstårta på min födelsedag stod alltid högt upp på önskelistan. Förra året fick jag en bärtårta på min födelsedag med jordgubbar så det var typ en dröm som gick i uppfyllelse ;) 
Nä nu får jag ta tag i dagen, ha det bäst♥
 
//arkivbild//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0