-. W e l c o m e . N ° 5 .-

 
Tatueringstankar
Jag tycker det är rätt komiskt hur man kan hänga upp sig på något. Jag kan verkligen snöa in mig på saker om jag bestämt något. Typ om jag ska resa då kan jag verkligen läsa på om allt som finns att göra där, kolla på bilder osv.
Nu är jag väldigt insnöad på tatueringar. Har egentligen 3 stycken till jag vill göra men har bara en plats på kroppen klar till en av dem. De andra två vet jag verkligen inte vart jag vill ha dem. Jag har väldigt många platser på kroppen där jag inte vill ha tatueringar på. Benen, bröstkorg och axlar är såna platser. Det skapar ju såklart en del besvär...
Sen vill jag inte ha mina tatueringar för nära varandra heller. Gaah blir galen, haha. För att vara extra besvärlig vill jag inte "kladda" på höger sidan av kroppen heller. Det har jag släppt lite på dock, speciellt eftersom min nyaste tatuering sitter på höger sida av kroppen :) 
Tatueringarna på bilderna sitter i alla fall ungefär där jag vill ha min nya tatuering. Jag måste bara bestämma om jag vill att den ska sitta under bh:n eller lite längre ner. Är ju en text som ska dit så placeringen måste bli helt rätt. 
 
Kände att det blev ett rätt flumt inlägg men äsch, ibland måste jag få skriva såna också. 
Nu ska jag snart iväg och jobba sen ska jag träffa Lovisa, ska bli himla mysigt♥
 
// Bilderna är från Pinterest //

Crying in the Club - Camila Cabello
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0