3 1 . m a j . 2 0 1 7 .

 
Hej!
Idag är en mycket bättre dag och jag känner att jag har mer energi idag. Det är sol och jag har massa roliga planer, känns som ett väldigt lyckat koncept :) 
Nu vid tolv ska jag träffa Hjördis för en lunch på stan. Det blir sista innan hon åker hem till Stockholm över sommaren för att sedan åka 1 ÅR TILL KINA! Helt galet. Känns himla konstigt att när hon kommer tillbaka så har jag tagit examen.. Hjördis var den första som jag lärde känna när jag flyttade till Borås så det känns lite sorgligt♥
 
Sen ikväll ska jag till Partille och träffa Moa för lite tacomys. Detta kommer bli en toppen dag känner jag. Imorgon jobbar jag igen och det känns så skönt att kunna jobba massa nu när skolan (snart) är slut. 
 
Nu däremot måste jag skynda mig och fixa det sista innan jag ska iväg.
Hoppas er dag blir toppen♥
 
Åh juste ja! Funderar på att färga håret rött igen! Ska kika på det lite mer innan jag bestämmer mig men det lockar som attans nu :)

Who I Wanna Be - Rykkinnfella Remix - Suite 16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0