. At . The . Rainbows . End .

 
 
 
 
 
Hej finisar!
Jäklar va den här dagen gick fort. Känns som allt jag gjort idag är att äta. Vilket egentligen passar mig utmärkt, haha. Först vart det en snabb frukost, sen en stor lunch och nu kladdkaka. Har unnat mig väldigt mycket det senaste. Har känt att jag behövt det för att orka framåt. Som tur är så har jag valt relativt billiga saker att unna mig. Typ kladdkaka, rabarberkladdkaka, jordgubbar osv. Jag för fem år sen hade shoppat loss. Framsteg
Har hittat det perfekta kladdkakereceptet. Alla har ju ett recept som de älskar men jag har inte haft något jag tyckt om jätte mycket förens nu. Receptet är väldigt basic men ååh så gott♥ Vill ni ha det så finns det här
 
Ikväll ska jag byta ut mitt älskade Bones mot film. Jag ska käka ännu mer kladdkaka, äta popcorn och vindruvor. Låter som hela mitt liv går ut på att äta och det kanske låter konstigt men det gör mig så glad. För inte så länge sen så vägrade jag äta, kunde knappt få i mig något och ingenting lockade att få i mig. Jag blir sån när jag är ledsen och det hatar jag. Jag önska verkligen att jag var en tröstätare men jag svälter snarare mig själv vilket resulterade i att jag tappade fem kilo. Kilon jag inte får tillbaka lätt men som sakta men säkert börjar hitta hem igen. Förbättrad kost och träning börjar sakta förändra min kropp tillbaka och träning håller även på att förbättra den ;) 
 
Jag hoppas att ni får en super mysig kväll. Det förtjänar ni!♥

Scars to Your Vapi - Vapi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0