. Every , day , is , a , trip , down , memory road .

 
Vet ni vad jag saknar? Att fotografera. Det var ett jätte stort intresse innan, hade en systemkamera, flera objektiv och fotade precis hela tiden! Jag var kanske inte den bästa på det men jag var nöjd med mina foton och jag tyckte att det var rätt rogivande att fånga häftiga ögonblick. Mellan det att jag var 18-20 år så var nog detta mitt största intresse. Sen la jag lite intresset på hyllan, sålde kameran och började göra annat. Nu är jag väldigt sugen på att köpa en kompakt systemkamera som är lättare att ta med sig men som ändå kan ta fina bilder. 
Som ni ser på bilderna så tyckte jag mest om att fota natur. Gillade att fånga naturens skönhet. 
 
Den kameran som lockar mig mest att köpa är en Olympus Pen. Den är både liten, verkar bra och är sjukt snygg! Tänker att jag nog kommer unna mig den när jag tar examen nästa år. Om jag orkar vänta så länge ;)
 
Annars då?
Känner mig fortfarande låg. Det är lite bättre nu men mjaa, får inse att detta inte var min dag. Jag har svårt för sånt. Att inte kontrollera mig själv till hundra procent. Kan få för mig att bestämma över mina känslor men när det inte funkar så blir jag frustrerad. Har försökt släppa på detta, låta saker ta sin tid och låta mig känna det jag känner. 
 
Nu ska jag faktiskt vila lite, samla energi och sen ska jag sticka iväg och träna, puss på er♥
 
//Bilderna kommer från min gamla blogg //

The Eye - Brandi Carlile 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0