K I N G . A R T H U R . G Y M . T E C H N I Q U E .

 
Hejhej!
Då var det ännu en gång fredag. Känns som tiden bara försvinner iväg. Kan ha och göra med att jag är totalt fullbokad mestadels av tiden. Något som jag hoppas lättar lite i sommar. Även om jag är väldigt social som människa så finns det just nu inget bättre för mig än att lägga mig i soffan och kolla på serien Bones. Det är en såndär skön serie med humor, lite spänning och som man inte måste stenkolla på hela tiden för att förstå. Blir troligen min sommarserie också. Måste alltid ha en serie att kolla på under sommaren som avkoppling från jobb :)
 
Igår var jag i Göteborg och träffade en person jag tänker vara lite hemlig om nu. I alla fall så gick vi och kollade på den nya King Arthur filmen. Den var riktigt bra faktiskt! Rolig och snyggt gjord så kolla på den om ni inte redan har!
Den 24:e blir det ännu mer bio då det är premiär för den nya Pirates filmen. Älskar Johnny Depp som Jack Sparrow, så klockren!
 
Idag står jobb på schemat, träning och sen får jag se. Känner för att vara hemma men det är kul att vara social också. Svårt liv man har, haha not. Ska bli väldigt kul att träna igen. Fixade gymkortet i tisdags men avstod träning igår för min tatuering men tänker att jag ändå skulle kunna köra lite ben och rumpa försiktigt.
 
Annars då?
Går i lite teknik-tankar. Har precis fixat en iPhone 7 plus. Är faktiskt riktigt nöjd. Den är snabb, har stor skärm och har massor av minne. Kan inte fatta att jag levde på 16GB innan... så himla skönt att slippa få upp meddelande om att minnet är slut hela tiden. Nu funderar jag även på att unna mig en Macbook air. Min nuvarande dator är från 2013 och har börjat leva ett eget liv men samtidigt gillar jag den. Blir kanske en present till mig själv för att ha klarat andra året.
Nu däremot ska jag snart springa till jobbet. Ta hand om er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0