m i x e d . s i g n a l s .

 
Godmorgon!
Skriver lite senare än vanligt för jag kände att jag behövde sova lite längre idag. Igår var verkligen en kaos dag på jobbet. Det gick bra och det är tur att man har grymma kollegor men värme + kaos = död Maria. Kändes väldigt kul att jobba igen och idag kör jag ju 16-20 så får hoppas att det går lika bra idag. 
 
Påtal om något helt annat, måste bara tipsa som de här grymma produkterna från Rituals. Har blivit bortskämd av min mamma med att få massa olika produkter därifrån men dessa är mina favoriter. De är väldigt dryga så de räcker länge och så luktar de super gott! Jag har alltid älskat doften av solkräm för det påminner mig om sol och värme och dessa luktar väldigt likt solkräm. 
 
Nu ska jag däremot städa min lägenhet, den är ett b o m b n e d s l a g och sen ska jag åka och handla lite. Väldigt basic söndag helt enkelt. Hoppas er dag blir toppen♥

Mixed Signals - Ruth B. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0