No , Number , No , Calls .

 
Godnatt!
Känns hel knasigt att skriva det "redan". Jag är ju van att gå och lägga mig mycket senare men börjar 06.45 imorgon så måste gå och lägga mig i tid så jag får lite sömn i alla fall. Ikväll har jag hängt hos Moa och fått spendera några roliga timmar med henne och hennes pojkvän Tobias. Vart tacos och massa roliga samtalsämnen, energin känns definitivt påfylld♥
 
Något jag insåg idag är hur mycket godare tacos blir om man äter det med någon annan. Det känns som det är det sociala som gör det så gott. Om jag gör det till mig själv så blir det inte alls lika gott, knasigt eller, haha? 
Jobbar till 16 imorgon så lär va rätt död efter jobbet men har en del saker jag måste kolla igenom inför seminariet så får väl plugga lite. 
Nu däremot så måste jag som sagt sova, hoppas er dag varit toppen♥

Hunter - Galantis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0