. P A I D . M Y . D U E S .

 
Hej!
Oj va sent det vart helt plötsligt. Åkte till Halmstad vid 10-tiden och kom hem vid 22-tiden. Hoppade direkt i mina träningskläder och stack och körde ett snabbt träningspass och nu är jag hemma och ska precis äta lite. Sååå filmen då. Asså vilken skrattfest den var. Det är typ det bästa med att se en film på bio, att höra reaktionerna från massa främmande människor. Den var i alla fall riktigt bra. Storyn var väl lite si så där men asså Johnny Depp, vilken skådis! Om ni ska se den, det kommer i vanlig ordning en slutscen efter eftertexterna men den är verkligen i slutet så vänta! Den öppnade ändå upp för lite frågor ;) 
Annars då? Vart halvskumt väder men vi åt glass ändå. Så himla gott, älskar glass!! 
Var vekligen skönt att träffa Jossan igen. Fast vi inte ses så ofta så är det precis som ingen tid har ändrats alls sen vi båda bodde i Uddevalla och hatade spanska steg 3, haha. Förutom att Jossan är förlovad och snart börjar planera för BRÖLLOP! Gaah va galet men kul ♥
 
Imorgon ska jag ä n t l i g e n ta bort mina naglar. Ska köra mina naturliga ett tag nu och sen ska jag boka klipp och färgtid. Det är dags för en förändring people :) 
Nu däremot ska jag kika ett avsnitt av Bones och sen gå och lägga mig. Är helt slut efter dagen och träningen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0