The . perfect . mist .

 
Hej!
Nu har jag precis kommit hem från Göteborg, ska snabbt slänga i mig lite mat och sen ska jag iväg igen. Jobbar både lördag och söndag så får passa på och njuta av det fina vädret idag. Är någon typ av matmarknad och så firar ju jobbet 50 år så det är mycket som händer i stan nu, kul!
Vart lite shopping så ett linne och en mascara fick följa med hem. Trodde jag skulle hitta mer men känns som en period av mode som inte passar mig alls. Bra för plånboken i alla fall :) 
Har insett hur viktigt det är med en attraktiv butik. Många affärer går jag in i på rutin så där bryr jag mig inte så mycket men vissa undviker jag för att de alltid ser så oattraktiva ut, typ H&M. De flesta av deras affärer är alltid trånga och röriga. Gick in i den nya Monki butiken och wow, riktigt nice :D Tycker ni också det är viktigt med en attraktiv butik eller bryr ni er inte?
 
Oj, nu försvinner tiden iväg. ha en toppen dag hörrni♥

Don't Let Me Down ( feat. Romy Wave) - Tabu Kliffe, Romy Wave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0