B I R T H D A Y . N R ° 2

 
 
Hej finisar!
Hur mår ni denna gråa dag? Snöar det på er? Här snöade det lite imorse men var mer snöblandat regn så det försvann lika fort. Yaay, haha jag hatar snö. 
Med mig är det toppen! Jag känner mig så fylld av energi efter att ha fått spendera helgen med de flesta av mina favoriter. Pernilla kom ner redan i fredags och åkte precis. Känns alltid tomt men så mysigt medans det varar! Resten av de fina tjejerna kom igår och vi firade trots kyla, dålig musik och knasiga människor. Låt oss lämna det där 😉. 
 
Igår firade jag som sagt min 25års dag i efterskott. Pernilla och jag började med en dunderfin frukost på viskan i Knalleland. Vet att de har frukostbuffé på Viskan i centrum men denna är nice för man får en tallrik man valt själv med godsaker. Känns fräschare! Sen började vi fixa oss samtidigt som vi kikade på Svärdet i stenen. Herregud va länge sen det var jag såg den! Vissa kommentarer är så klockrena också. 
Linn kom ner vid 16.00-tiden och sen mötte vi resten på Pinchos för god mat och goda drinkar!  
Sedan gick vi hem till mig och förade lite för att sedan dra vidare till Viva som var njaaaa. Väldigt konstig men jag fick donken så jag vart glad, haha. 
 
Tack som attans alla inblandade! ♥
 
Idag tog vi sovmorgon och gick sedan och handlade frukost på ica. Vi körde på bagels, cream cheese, juice, bär, yogurt och ägg. Kändes som en bra start på en seg dag.
 
Nästa vecka blir ganska lugn faktiskt. Det blir inte så mycket jobb, men mycket roligt! Bio x2 (Mordet på orientexpressen & Solsidan), middag, bowling, bröllop och träning!
 
Känns som en riktigt bra vecka. Nu ska jag sova lite till, är helt död. Hoppas ni får en toppen dag♥
 
//Bilderna är tagna med min nya skönhet. Oredigerade och allt. Älskar denna kamera!! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0