. C Y P E R N .

Godkväll! Blir ett sent inlägg men jag har lite tid över nu att skriva. Är så mycket att göra varje dag att jag inte känner att jag hinner med att blogga så mycket som jag vill, tråkigt men sant! Jag lovade er ju ett inlägg om Cypern och här kommer det :) 
 
 
Började resan från Sverige vid 06-tiden den 23:e oktober. Det är något speciellt med att åka tidigt till värmen. När jag åkte till Rhodos åkte vi också tidigt. Temperaturen låg då på 7 grader och denna gången var det runt nollgradigt eller kanske t.o.m minusgrader. Var så skönt att lämna kylan och åka till värmen! 
 
Utsikten från flyg är egentligen fantastisk. Vilka färger liksom! 
 
Väl framme på hotellet så möttes vi av en fantastisk buffé och när vi var redo så kom de och hämtade oss och körde oss till vår svit. Vilket hotell asså! 
 
Här kommer två bilder från sviten. Ni ser ju utgången till poolen. Att ha en swim- out var verkligen häftigt och lyxigt! 
 
Blev inte mycket bad för denna krukan då det var runt 20 grader i poolen kanske men mycket sol i min älsklings bikini♥
 
Vattnet var fantastiskt! Det var som jag skrev kallt så blev inget dopp i havet men jag älskar att bara stå och kolla på det. Känns som en snabb terapi. 
 
En av de många godsaker jag åt den veckan. Cheesecaken var absolut bäst! 
 
Många lata dagar vid poolen med blå himmel. Det regnade faktiskt några gånger men ersattes snabbt av sol! 
 
Läste mycket. Hade med mig 7 böcker men valde att läsa om Simona Ahrnstedts historiska triologi istället. Älskar dessa böcker och har läst de hur många gånger som helst! 
 
Doppade fötterna i alla fall! 
 
Sen var det en liten pingla som blev stor. 25 år hann jag fylla under tiden vi var borta. Blev överraskad med tårta, champange och ett fantastiskt smycke! 
 
La upp bilden igen för jag tycker den är så fin! 
 
well well. Det var Cypern resan lite snabbt. Jag åker gärna tillbaka och tycker verkligen att ni som inte varit där borde åka dit. Nu ska jag kika lite mera Grey's och äta vindruvor. Puss på er♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0