D A T E . N I G H T .

Hejhej!
Nu är jag tillbaka i Sverige och in i vardagsrutinerna igen. Jobb och skola. Det är så spännande nu att jag håller på och spricka. Längtar tills jag kan berätta mer för er! 
Nu vid 12.00 ska jag träffa Jennie för lite plugg. Fått en uppgift som ska in på måndag, suck. Hatar korta deadlines, speciellt när man jobbar samtidigt. Schemat går inte ihop, menmen! 
 
Ikväll blir det i alla fall bio. Äntligen! Var jätte länge sen jag var på bio känns det som. Blir filmen Geostorm. Katastroffilmer är ju min favoritgenre ;) Bra genre, popcorn och bästa sällskapet, kan inte bli fel detta! 
 
Annars då? 
Livet känns väldigt bra faktiskt. Har så mycket roligt som kommer. Typ som nästa vecka, då ska jag äntligen få sätta igång min träning med min nya PT. Åh är så pepp!! Ska även träffa massa fina vänner och massa annat spännande :) 
Hoppas ni får en toppen dag, nu måste jag sticka till skolan, X 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0