N E W . I N . N O V E M B E R .

 
Då var det dags att visa lite saker som hittat sin väg hem till mig. Shoppade lite på Black friday och fick äntligen hem mina köp. 
Dels köpte jag en hur fin som helst väska från River Island och en topp från Vero Moda. Sen köpte jag mig ÄNTLIGEN en till personlig almanacka. Nu kan jag äntligen få lite koll på mina planer och sluta dubbelboka mig, hehe. Körde på ett färdigt tema den här gången. För er som inte vet vad personligalmanacka är tycker jag ni ska kika in deras webbsida och kanske göra en egen? Jag tycker det är himla kul och bygga en almanacka från grunden. Den här gången la jag till fält för jobb, träning och skola. Riktigt nöjd!
 
Toppen fick jag ingen bra bild på själv så lägger ut bilden från Nelly.  
 

Påtal om något helt annat, träffade Åke igår och käkade lite thai innan vi gick och såg Mordet på orientexpressen. Det är ju en av mina favoriter och jag var väldigt pepp på att se den. Den var bra, annorlunda men bra. Inte lika bra som orginalet men det var verkligen kul och se den. På fredag blir det Solsidan. Himla bra vecka detta än så länge! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0