Olympus E-PL8 Pancake ♥

 
 
Godmorgon fina läsare!
Jag vill först bara varna och säga att det troligen kommer komma upp en del inlägg den kommande tiden. Har en hel del jag vill få ut mig och med en ny kamera så kommer jag fota ännu mer och då även lägga upp mer bilder. Åh så kul det känns, hoppas ni tycker det också! 
 
Nu till det riktiga ämnet denna morgon. Det är dags att introducera min nya älskling för er, min nya Olympus (Orvar). Åh jag har bara haft honom i några få dagar (han följde med mig hem på Black friday) men jag är redan kär! Herregud hur har jag kunnat leva utan en kamera i flera år? Sålde min gamla 2012... tror jag det var... anyway, jag har saknat det så mycket och nu är jag lite små ledsen att jag inte har en resa bokad just nu så jag får ta massa fina bilder men det kommer 😊
 
Jag har inte hunnit sätta mig in i kamerans alla funktioner och inställningar men är nöjd med bilderna jag hunnit ta än så länge och är väldigt peppad på att lära mig! 
 
Eftersom jag inte är någon expert på kameror så får ni kika själva på kameran om ni är intresserade TRYCK HÄR
 
 
Idag har jag tänkt att jag ska plugga och göra matlådor. Jag skriver tänkt eftersom jag har en tendens att frångå mina planer... haha jag är hopplös. Ska även jobba, har färre arbetspass nu vilket känns skönt. Märker att stressen tar på mig. Min PT kommenterade det också och det är viktigt att jag äter som jag ska så träningen ger resultat.
Påtal om träning. Nu har jag haft några pass till och herregud, hur ska jag kunna leva utan Anna sen? Hon kickar min lilla rumpa och jag går konstant runt med träningsvärk men det är så värt det. Varje krona!
 
Ska träna imorgon igen vilket känns skönt. Vi pendlar mellan att träna ben och rumpa och armar och rygg. Jag är starkare i benen så jag föredrar de passen men det är skönt att träna armar också så man tränar upp dom.
 
Nu måste jag däremot äta upp min frukost och börja plugga. Hoppas ni får en toppen dag♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0