- N E W . I N . O C T O B E R -

 
Hej på er!
Hur mår ni? Jag mår bra men är ganska trött faktiskt. Troligen för man hade någon som låg och drog i en hela natten... Men ska verkligen inte klaga. Två powernaps senare så är jag nu redo för att jobba! 
Men vad inlägget skulle handla om var inte vad jag gör utan vad jag gjort och det är att beställa en ny omgång saker från Cocopanda!! 
 
Jag har sagt det innan och jag säger det igen. HERREGUD vilken grym leveranstid de har! 
Beställde i söndags och det kom igår. Riktigt bra. Något annat jag också beställt som kom igår var min nya jacka. Däremot har jag inte hunnit använda den så får ta en bild när jag ska göra det. 
 
Tillbaka till beställningen,
 
Jag beställde återigen värmeskyddet Revlon Uniq One All-in-One Hair Treatment. Ni som läser min blogg ofta minns säkert att jag beställde denna förra gången. Och nu har min förra tagit slut så jag beställde självklart en ny! Den är grym. Luktar gott och gör gott. Om ni missade det inlägget så kan ni trycka HÄR så kommer ni dit om ni vill läsa mer om produkten :) 
 
De andra två produkterna har jag inte testat innan så det ska bli spännande och se hur de är. 
 
Nyx Matte Finish Setting Spray. Denna beställde jag eftersom jag hört så mycket gott om den och eftersom jag får oljig hy så kändes denna perfekt. Då den ska hålla sminket på plats och motverka oljighy
 
Lashtastic Mascara. Aldrig provat denna heller men eftersom den hade fått väldigt bra betyg och recensioner + att den var grymt billig så tänkte jag prova denna. Har redan sminkat mig idag så får prova den imorgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0