' G I N A T R I C O T . O U T L E T '

 
Hej!
Jaa precis som rubriken lyder. Det var ännu en gång dags för lite shopping på GinaTricots outlet. Har nog varit där kanske 5 gånger minst nu. Hittar alltid något kul och priserna är löjligt bra!
 
20kr för Bikinis, underkläder, smycken osv.
30kr för linnen, t-shirts och toppar
50kr för klänningar, tröjor, shorts
70kr för jackor och jeans 
 
Oftast brukar jag komma hem med massor av Molly highwaist jeans men de hade knappt några alls igår. Himla tråkigt då det är nice att betala 70kr för ett par istället för 299kr som de kostar i vanliga fall. 
 
Många brukar undra vad det är för kläder. Jag tycker att det har varierat. Igår var det mycket linnen och shorts. Mycket fult men det fanns lite guldklimpar också. Jag hittade mer eller mindre bara plagg som hade prislappen kvar och som jag sett i butik. Den röda och svarta bodyn såldes senast i somras och kostade då 199kr coh jag fick två för 60kr, KASCHING! haha. 
 
betalade runt 300kr för 8 plagg. Riktigt bra shopping och mycket kommer följa med utomlands om två veckor. 
 
Wellwell
Just nu sitter jag på föreläsning. Sen ska jag hem och vila upp mig för ikväll är det matlagningskväll med jobbet på schemat. Kommer bli kul. Alltid gott med mat :) 
 
Hoppas ni får en toppen dag, X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0