t h o m a s . s a b o

 
Godkväll på er finisar!
Just nu sitter jag på vårt sjukt fina hotellrum (eller svit som det egentligen är) och skriver. Solen håller på och gå ner och jag blickar ut över vår fina pool. Gu va lyxigt det har varit att få en vecka borta i solen och ladda batterierna. Det känns verkligen som att jag kommer komma hem som en helt ny människa! Vilket jag på sätt och vis gör, hela ett år äldre än när jag åkte, haha. 
 
Jag har enorma mål och förväntningar på året som 25. Vilka de är kommer jag berätta lite längre fram :) 
I 25års present fick jag världens finaste halsband och jag ser det lite som mitt power-halsband. Jag ska ha det varje dag för att påminna mig själv om vilken stark person jag är. Mitt 24åriga jag glömde det lite väl mycket tyvärr.
 
Flyget hem går inte förens vid 01-tiden så vi ska snart iväg och käka och sen blir det barhäng. Transfern åker härifrån vid 22-tiden och vi landar i ett kallt och regnigt Sverige runt 04.30, huuuaah! 
 
Hoppas ni får en toppen kväll! Ska försöka lägga upp ett inlägg om resan snart också, puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0