- . R H O D O S . -

 
// R H O D O S // 
 
Har lite mer tid idag innan jobbet så tänkte jag publicerade inlägget om Rhodos redan idag! 
Jag och Emilia åkte till Rhodos 23-30 augusti. 
Först och främst var det väldigt länge sen jag var på Rhodos. Var väl där 2003 senast? Jag minns ingensting därifrån så det var nästan som att åka till ett helt nytt ställe. Både jag och Emilia ville åka någonstans billigt med massor av sol och värme. När vi var där var det verkligen toppen väder, sol varje dag och minst 28 grader
 
Valde ut ett antal bilder för det finns alldeles för många som inte går att visa här, haha. Det var mycket sol och bad, en del fest och lite kultur. Så glad att jag undvek kamerorna från festerna och partybåten om vi säger så, haha. 
 
Det som nog var roligast att se var Akropolis, även om det var väldigt nersmutsat av människor. Det låg cigarettfimpar och annat skräp överallt. Tråkigt eftersom det ändå är ett kulturarv men det var häftigt ändå!
 
Jag hade tänkt att skriva lite mer om allt vi gjorde men låter nog bilderna tala för sig själva. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0