1 0 , Q U I C K . O N E S '


 
 Hej finisar!

Jag ligger hemma och förkyld. Kände av det redan i förrgår och igår och idag slog det ut. Tur att jag är ledig idag. Har mest nästäppa, hej tre nässprejer igen! Och feber. Hoppas att febern går ner tills imorgon. Har både jobb och skola på schemat så håller alla tummar jag har. Har ändå varit duktig och pluggat idag och har kommit en bra bit påvägen i ett arbete som ska vara inne nästa vecka så det känns skönt! Igår hade jag en mysig tjejkväll hos mig. Blev tacos och en hel del snack om allt mellan himmel och jord. Tack för en grym kväll tjejer!

Tänkte dela ett snabbt inlägg med er så ni vet att jag lever, haha. 

1 0 . Q U I CK . O N E S ' 

Längtar till:

Åh så mycket just nu men mest tisdag, då flyttar C äntligen in♥

Saknar:

Att vara frisk, haha. Nää men träning och sommaren. 

Mest nöjd med:

Mina naglar, dör så snygga de är, tack Emma!!  Dålig bild men de är super fina irl :)

Dagens tanke:

"Hur mycket snor kan en människa producera egentligen...?" 

Dagens film:

Farbror Joakim och knattarna i jakten på den försvunna lampan. Typ en av favoritfilmerna från när jag var barn. tack viaplay♥

Dagens humör:

Ganska seg och svag. Samtidigt som jag skrattar och skämtar friskt. Nothing is gonna keep me down, yeah!

 

Dagens låt: 

Anja Nissen - Tears Ago

Det bästa just nu:

Allt är ganska bäst just nu. Men troligen mitt humör. 

Det sämsta just nu:

Förkylningen helt klart men mår snart bättre igen :) 

Vill ha just nu:

C, cypernresan, lön, flera grymma tjejkvällar och längre hår, haha. 

 
 
Ha en toppen söndag nu, X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0