C A N . W E . S T I L L . B E . F R I E N D S ?

 
Egentligen skulle nog detta inlägg varit ett av de första jag skrev efter jag kom hem från Rhodos. Men ni vet hur det är, man har bra mycket andra saker på hjärnan men nu kommer det: 
 
JAG MÅR BRA! 
 
*paus för skrattattack*. Okej jag ska vara seriös. Men jag vill ändå att ni ska läsa det här inlägget med vetskapen om att jag skriver det med världens flin typ... Anyway, jag mår bra mina vänner. Rktigt bra mår jag. Ingen lögn överhuvudtaget. Det gör mig så himla glad verkligen! Jag vet inte vad det är som har hänt, eller jo det vet jag, Jag känner mig äntligen attraktiv igen. 
 
Det låter kanske konstigt men jag känner mig verkligen snygg, sexig och singel, eller singel känner jag mig väl inte.. AJA, mer om det vid ett annat tillfälle ♥
 
Ni kanske tycker det är konstigt av mig att skriva detta. Vill absolut inte skryta eller så utan mer hylla det faktumet att jag äntligen tycker om mig själv igen. Herregud detta året har kickat min lilla rumpa så mycket att jag inte inte ens visste hur jag skulle orka kämpa mig vidare. 
Jag vet faktiskt inte när det var jag svek mig själv egentligen... När jag mår dåligt eller känner mig stressad så slutar jag äta. Inte som självplågeri utan för att jag har 0 aptit och egentligen inte ens känner hunger längre. Något som självklart påverkade vikt och självförtroendet. Det var en väldigt mörk tid men nu känner jag att jag äntligen kommit ur det och idag känner jag mig verkligen attraktiv igen. 
Har ni tänkt på hur hela ens person förändras när man känner så, liksom som att man är lite oövervinnelig nästan. 
Var och gjorde mina naglar hos fina Emma igår också och jag är så nöjd så det hjälper såklart till! 
 
Jag minns hur jag skrev att jag inte mådde bra och att jag längtade tills jag gjorde det. Äntligen är tiden här och jag är så glad att jag drog upp mig själv och tog tillbaka mig själv. Självklart med hjälp av finaste vännerna
 
Jag läste ett inlägg som Isabella Löwengrip (Blondinbella) skrev där hon sa att hon kunde se i sina ögon på bilderna att hon inte mådde bra. Jag kan göra likadant men bilden jag tog igår ikväll, där ser jag den gamla Maria igen. Den självsäkra, glada och energiska människan som alltid funnits där bara tyngd av massa skit som äntligen lättat. 
 
Vart ett kanske lite konstigt inlägg men jag ville i alla fall bara låta alla er veta att jag mår bra. Riktigt bra och jag hoppas varje en av er känner er "on top of the world" för ni är så jäkla fina allihop!
Gör inte som jag och glöm det♥
 
 
// N o . // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0