O N E . W I L L . B E C O M E . T W O .

 
Hej!
Asså på något konstigt sätt så känns det som det alltid är helg. Jag skriver det som det är något dåligt, det är det väl inte.. Jag har ju i och för sig nästan aldrig helg, det blir ju så när man jobbar inom handels men nästa helg då är jag minsann ledig och då bjuds det på tjejkväll på lördag. Äta gott, dricka gott och sen se vart kvällen för oss. Jag hoppas på dans och massor av roliga minnen! Har precis repat mig efter Rhodos så nu kan vi köra igen, haha ;)
 
Imorgon blir det en tripp till Varberg med Jennie för att träffa Jossan och planera lite bröllopsdetaljer. Spännande! Går allt som planerat så kommer Jennie vara med på ett hörn på bröllopet och det tror jag kommer bli himla bra :) 
 
Annars då?
Jag försöker bli frisk från en förkylning. Det sitter kvar lite i näsan och häromdagen hade jag ont i halsen igen så försöker vara försiktig så det inte blir värre. Det var så länge sen jag tränade nu och jag vill verkligen bara börja igen men får hålla mig! Eftersom jag vill vara kry tills nästa helg och mest för att jag trodde jag skulle jobba till 23.10 så gör jag inget ikväll. Njuter av min nya soffa och snart ska jag faktiskt sätta mig och plugga, hahah. Men varför inte? Om man ändå inte har något bättre för sig. 
 
Har en ganska lugn och trevlig vecka framför mig. Ska träffa lite vänner, fixa naglarna, jobba och så tjejkväll då. Åh, bästa avslutet på min solo-tid eller vad man ska kalla den. Runt den 25:e kommer vi ju bli två i min lägenhet och jag är så pepp!! Tiden har gått alldeles för långsamt men samtidigt lagom fort. 
 
Något jag tänkt lite på det senaste är just hur världen ser ut idag. Bara för några år sen kunde jag lätt försvinna själv från krogen eller gå på nattpromenader med båda hörlurarna i men nu känns det faktiskt ganska farligt. Jag bor ju väldigt centralt men ändå hade jag varit rädd för att något skulle hända om jag gick till och från gymmet på kvällen. Tycker det är riktigt sorgligt att det ska behöva vara så. Sen vet jag inte om det är just mer oroligt i Borås eller om det är mer eller mindre en stämning över hela Sverige just nu. 
Uddevalla kommer väl alltid kännas säkert för mig, kanske naivt men har aldrig känt mig rädd där. 
 
Jag hoppas att alla ni känner er trygga och har en toppen lördag, puss på er! ♥
 
//Oklar bild till en oklar kväll //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0