T H I S . Y E A R . I S . K I C K I N ' . A S S

 
Hej!
Asså det är ganska komiskt det här med bloggen. Oftast känns det som det händer alldeles för lite i ens liv som gör att man inte får inspiration, bilder och lust till att blogga men nu det senaste har det hänt så mycket att jag inte ens vet vad jag ska börja! 
 
Kollar igenom min mobil och ser massor av bilder jag vill publicera och skriva texter till. Roligt men även lite stressigt? 
Det som ligger först är väl Rhodos resan. Dock ska jag snart springa till bilen och åka till Fristad och jobba så hinner inte riktigt publicera det nu. 
 
Skriver istället ett snabbt inlägg angående min nyaste baby, min GHD plattång. Ni som känner mig vet hur länge jag har pratat om denna plattång och hur jag är alldeles för snål för att köpa en även om jag använder plattången väldigt ofta. Till slut hittade jag den till pangpris: 1099kr. Samma plattång kan ligga på 1500-1700kr annars så tyckte det var värt att slå till. 
Har använt den en gång och den var bra men annorlunda. Tar nog ett tag innan jag vänjer mig vid den. Något jag däremot blev förvånad över var hur jag inte tyckte om mig själv i platt hår längre, haha! 
Lät håret vara lockigt hela Rhodos resan och sen ungefär 2 veckor efter. Är väl en vanesak men rätt komiskt. 
 
Det jag verkligen gillade med den var att den stängde hårstråna och håret kändes silkeslent. Förstår varför GHD är bäst på marknaden om vi säger så :)
 
Nu däremot måste jag sticka iväg och jobba, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0