. 3 0 - 0 3 - 2 0 1 8 .

 
. daily details .
 
Godmorgon!
Skriver ett snabbt inlägg då jag snart ska springa iväg och köra veckans enda jobbpass. Efter jobbet ska jag och Cairo åka hem till Uddevalla för att fira lite påsk. Ska bli sååå skönt! Längtar hem och är så sugen på påskmat, haha. 
Igår var en riktigt bra dag. Jag och Jennie tog en tur till Gekås för att kika på lite smått och gott. Fick äntligen köpt ett av de nya skalen från Ideal of Sweden. Så fint! Sen på kvällen åkte vi + Lisa hem till Jennifer för lite påskfirande. Så kul! 
 
Något annat jag tycker är himla kul är att det snart äntligen är april. Så mycket roligt händer då och jag längtar som en galning. Vilket är en trevlig förändring till skillnad från förra året då jag bara ville att april skulle vara över. 
 
Nu däremot ska jag packa klart det sista och springa till jobbet. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0