B E N E F I T : B A D . G A L . BANG!

 
Hej!
Jag tänkte att jag skulle visa er mitt fantastiska resultat av min nya mascara. Jag brukar köpa Benefit så fort jag får chansen, vilket blir mer eller mindre när jag går förbi en Sephora och jag har alltid varit väldigt nöjd. 
I veckan sprang jag förbi Sephora i Göteborg men min vanliga mascara var slut tyvärr! Men hittade den här och den såg också riktigt bra ut så jag valde att köpa Bad gal men i miniförpackning utifall jag inte tyckte om den.
 
Den lilla på 4.0g kostar 140kr och den stora på 8.9g kostar 280kr. De är dyra men sååå bra!  
 
På första bilden har jag inget smink (som ni säkert ser) 
 
På andra bilden har jag smink och har lagt två lager med mascara. Fantastiskt resultat! 
 
Väljer nästan alltid att inte måla underfransarna vilket nog är tur då den här mascaran verkligen ger volym. 
 
Jag ger Benefit Bad gal Bang 5/5. Jag tycker den är väldigt lätt att använda. Den fångar upp alla fransar, separerar och ger otrolig volym! 
 
Jag hade absolut kunnat lägga på fler lager eller jobbat mer med att verkligen separera varje liten frans men jag är otroligt nöjd med resultatet som det är. 
 
Rekommenderar starkt! ❤

Jag hoppas verkligen att ni gillar såna här inlägg där jag tipsar. Har lite fler saker jag tänkte visa resultat på så jag hoppas ni gillar det. 
 
Nu måste jag fortsätta plugga, hoppas er dag är toppen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0