m o n d a y . m o r n i n g .

 
Hellu, godmorgon på er. Känns lite fel att skriva men det känns som klockan fortfarande går på vintertid så känns som den är runt halv elva istället... 
Hoppas helgen var mysig, min var väldigt bra faktiskt. Gick fort men så är det väl alltid? Denna veckan är det full fart. Ska hem en sväng i helgen och det ska bli så himla skönt.
Blir även lite påskfirande med fina vänner och lite jobb. Bra vecka!
 
Idag ska jag sitta och plugga. Sagt att jag ska göra det hela helgen men annat var roligare. Känns som man vill komma igång med examensarbetet så fort som möjligt. Tiden kommer springa iväg. På ett sätt vill jag inte att april ska vara över men samtidigt längtar jag tills maj så allt jag sett fram emot kommer hända. Måste komma ihåg att leva i nuet. Nää hörrni, ni får ha en toppen dag. Nu ska jag gå in i plugg- mode 💪 puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0