N E W . I N : G I N A . T R I C O T .

 
Hej fina läsare!
Har kommit in i en period där jag vill blogga mer. Kan det vara tackvare vädret? Hursomhelst, känns i alla fall väldigt roligt! Idag tänkte jag visa upp vad jag fick med mig hem från Gina igår när de hade 20% på hela sortimentet. En shoppingsugen tjej sprang igår från jobbet för att hinna till butiken innan de stängde. Har nog aldrig shoppat så fort innan (tog 7 min).
 
Det blev en väska jag kikat på hela hösten och lite ringar. Ringarna skrev jag lite om igår men jag har verkligen kommit in i en ring-period. Älskar ringar och har i alla fall en varje dag nästan. Speciellt snyggt tycker jag det är till fina naglar (LÅT DET BLI TISDAG NUDÅÅÅ).  
 
Hela kalaset gick på runt 300kr. Helt okej faktiskt. Nu ska jag försöka hålla mig tills Mallis om två veckor. HAHA hade helt gömt att jag la en order hos Nelly.com imorse när jag vaknade. Hade oanvända Nelly points som självklart inte kunde gå till spillo... OKEJ nu ska jag försöka hålla mig. Wish me luck. 
 
I ALLA FALL så kär i färgen på väskan. Vinröd. Vet att denna kommer bli en favorit! 

Annars rullar livet på som vanligt. Är ledig från jobb och plugg idag så det känns skönt. Ska försöka städa och baka något gott. Lutar mot äppelpaj... 
Hoppas ni får en fortsatt mysig helg i alla fall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0