- d e t - ä r - k a o s - i d a g -

 
Hej !
Förlåt för dålig uppdatering. Hur många gånger ska jag börja inlägg med att skriva det? Det har varit totalt kaos sen examensarbetet började och det känns fortfarande som att det är kaos fast att det är inlämnat. 
Känslan att ha lämna in det är obeskrivlig. Efter att ha slitit som ett djur i flera veckors tid, dag som natt så fick jag äntligen lämna in det. När jag skrev Förordet igår så grät jag. Såg säkert jätte konstigt ut i bibblan och en tjej höll nästan på och gå fram och fråga hur det var. Tack för att hon inte gjorde det. Jag hatar när andra ser mig gråta. 
 
Idag vaknade jag upp vid 9.30 och kände direkt att jag ville skriva. Kanske blivit van vid det nu, haha? Dock hann jag inte skriva och jag satsade istället på att ta det lugnt och fixa mig. Stack sedan vid 11 och träffade Jennifer för en post- examensarbetet lunch. En riktigt fin vän som alltid ger energi ❤
 
Ikväll jobbar jag till stängning men ska nog träffa Louise efteråt. Ännu en vän som ger så mycket guldkant i vardagen att jag alltid känner mig rik❤. 
I de senaste veckornas tankar på skola, jobb, kärlek och framtid har hon varit där och stöttat. Så tacksam
 
Imorgon ska jag äntligen städa min lägenhet och ta tag i flytten. Låta kaoset börja. 
På eftermiddagen sen drar jag till Halmstad. 
 
Nu däremot måste jag springa till jobbet. Ha det bäst hörrni, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0