pirr i magen . kortslutning i själen .

 
Hej!
Asså jag har helt glömt bort att skriva om Mallis resan. Tittade igenom bloggen lite innan och insåg att det inlägget aldrig skrevs. Ajdå! Snart en månad sen vi åkte och det har inte kommit upp än. Typiskt mig! 
Tänker lägga upp inlägget under helgen så håll lite utkik :) 
 
Idag ska jag jobba, 17-22. Imorgon är jag äntligen ledig så ska ta tag i mitt liv då. Packa, städa, plugga och tvätta bilen. Saker jag inte hunnit med. Känns som det är kortslutning i själen så jag försöker att ladda upp den så mycket jag kan. 
 
Goda vänner och god mat gör mycket. Sen har jag andra guldkorn som förgyller min tid. Ett sådant är tanken på en ny tatuering. Är så sugen att jag håller på o spricka. Men vad?! Ovasett, fyra tatueringar ska snart bli fem. 
 
Nu ska jag laga lite mat innan jobb och plugga lite till. 
Hoppas ni får en fortsatt mysig helg, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0